BG Кръстника

Вчера и днес за има няма 6 часа прочетох следната книжка:

bg-godfather.jpg

Авторът „Георги Стоев е човекът от мафията, който захранваше историите на Христо Калчев с информация от ъндърграунда..“, пише на корицата.

Не съм чел никога книги за Мафията (знам че има доста по темата поне Кръстникът съм гледал) , защото винаги съм смятал, че са сухи, без действие, изпълнение със факти и предположения. Но тази книги наистина ме завладя. Просто тя представлява един трилър, разказ, роман, с много действие и т.н.

От нея научих повече за хората, за които бях чувал по новините в 20 часа, че са били убити, простреляни или задържани от полицията.

Бе накратко препоръчвам я .. дори и да не сте запалени по Мафията (като мен).

Вашият коментар

