Здравей питон :)

Не, не Теди🙂 стига си го ползвала това мръсно подсъзнание🙂

Естествено искам да нахвърлям едно две неща за програмния език Питон.

Първо малко факти и полезни връзки:

Средата за програмиране е едно от най-важните неща за всяко програмистче, за да бъде то щастливо и продуктивно. И така аз пробвах различни среди(IDE), между които: emacs и Idle. Първият ми го препоръча Стефан (ака aquarius) било върха, ала бала🙂 но нещо не ми допадна или по-скоро не му отделих достатъчно време а и изглежда много хакерски :Р. Вторият идва с Питона, за него мога да кажа, че определено ми допадна – оцветява ти кода, цъкаш F5 и се пуска Питон шел, който зарежда и модула ти – супер удобно. Още повече, че този шел определено е по-готин от обикновения питонски шел(python.exe), защото ти позволява лесно копираме и поставяне на текст и т.н. Но аз като виден :Р Жабар се радвам най-много на eclipse за него е и следващия абзац. Но все пак си Ползвам Idle-а за да пробвам нещо бързичко🙂

В крайна сметка се спрях на eclipse + плъгин за Питон. Следват инструкции за инсталиране🙂 моля хакерите да не я четат. Инсталираме (разархивираме) eclipse. Инсталираме Питон плъгина за eclipse (Help -> Software Updates -> Find and Install… -> Search for new features to install -> new remote site -> next -> next -> finish)
Плъгина има почти всички екстри асистира при писането на код :Р подчертава грешките и т.н.🙂 просто това, което трябва на един… Питон програмист. Остава само да се посочи и местоположението на интерпретатора на Питон и работата спи (Window -> Preferences -> Pydev -> InterpreterPython).

Послепис: този пост не беше нещо особено, но все още съм предимно Жаба владетел🙂 но тия дни мисля да споделя и нещо далеч по-интересно за Питона🙂 нещо, което ми помогна за домашното🙂 така, че моля не се отказвайте от този безсмислен блог

1 отговор към Здравей питон :)

  1. dedal казва:

    Аз лично ползвам Gedit
    Idle не ми допада.
    А gedit с малко плугини и ако си въведеш при изрезките повечето неща които ползваш стажа чуден като среда за програмиране. За сега стартирам модулите от конзола но gedit поддържа конзола на Python. Има и плугин run file което авроматично стартира модула.
    Най-голямото предимство са изрезките според мен.
    С три букви писане можеш да въведеш 10 реда и остажа само с таб да обходиш частите които трябжа да се променят.

Вашият коментар

